OKI #2 – to mnóstwo problemów które chcemy rozwiązać w przyszłości!

OKI #2 – to mnóstwo problemów które chcemy rozwiązać w przyszłości: https://youtu.be/_Od96pPXxJQ
Dlatego świat potrzebuje nas!

A my? Zmuszamy komputer by był szybki!
Nasz program wybrał optymalny pociąg w ciągu 4 setnych sekundy:
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=3009
zamiast 5 godzin:
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=2206

Pokazaliśmy moc!!!

A w przyszłości? Będziemy potrzebni, będziemy mieć fun, będziemy mieć godne życie!
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5888

A naszym głównym bohaterem było zadanie Skład
https://youtu.be/CMasYTVhIjQ?t=834
które pokazało nam algorytm gąsienicy:
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=3223

Kod, omówienie i link do zadania Skład:
https://oki.org.pl/sklad/

Początek rozwiązanie zadania Skład w sposób optymalny – algorytmem gąsienicy: https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=2314

Dziękuję wszystkim którzy pomyśleli przed zajęciami!
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=4881

===========
Ile maksymalnie operacji może wykonać nasz program w trakcie Olimpiady Informatycznej?
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=333

Co będzie 7 października?
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=815

===========
Dziękuje za każde zadanie z Pracy Domowej!
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5643

Gdzie znaleźć listę zadań z omówieniami?
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5442

Zachęcam do nagrywania własnych omówień zadań – szczególnie z PRacy Domowej
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5520

=============
Chat
Które zajęcia wybrać?
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5730

Będziemy tez programować gry!
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5825

Czy tylko C++ na zajęciach?
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5848

Fun, przygoda i godne życie!
https://youtu.be/_Od96pPXxJQ?t=5888
Daniel Olkowski

——-
Zapisz się na newsletter – będziesz na bieżąco informowany o zajęciach OKI:
https://oki.org.pl/newsletter.php

#odkrywanie #pasja #młodetalenty#motywacja #fun #zdolni #informatyka#olimpiada #olimpiadainformatyczna #oi #oij#algorytmika

Nie dodano jeszcze komentarza, rozpocznij dyskusję pierwszy.

Dodaj komentarz